Етапи працевлаштування

Підбір співробітника видається простим процесом. Розміщуємо оголошення про вакансію, після чого чекаємо на поток цікавих і цінних резюме. Потім ми вибираємо з безлічі привабливих кандидатів – найкращого, який неодмінно буде зацікавлений у співпраці з нами.

Етап 1 - аналіз потреби в організації

Рекрутингові агенції або сорсер повинен знати відділ, до якого потрібен співробітник, а також вимоги та очікування від нього. Головне - поговорити з менеджером по найму.

Етап 2 - створення персони - профілю кандидата

За підсумками отриманої інформації створюється профіль ідеального кандидата. У ньому розповідається про досвід, освіту, курси та сертифікати людини.

Етап 3 – посадова інструкція

Опис вакансії має бути чітким, максимально докладним (це дозволить уникнути людей, які не відповідають профілю), але також лаконічним та розбірливим у прийомі. Прийнято розділити опис на: пропонуємо, вимагаємо, вітаємо.

Важливим елементом є назва, тобто. назва роботи. Воно має узгоджуватися з реальністю і не залишати жодних припущень про те, що воно означає. Це хороша ідея, щоб вивчити наявні та схожі оголошення про роботу. Використання загальних ключових слів зробить пошук роботи частішим пошуком та переглядом.

Етап 4 - публікація сповіщення

Ми вже маємо готову анкету – опис роботи, вимоги, очікування, анкета. Тепер необхідно подумати, на яких порталах з працевлаштування та соціальних мереж ми хочемо шукати кандидатів. В інших місцях ми шукатимемо ІТ-співробітників (наприклад, LinkedIn, GitHub або Stack Overflow), дизайнерів (Behance) або робітників (наприклад, портали вакансій або olx).

Безцінна функція системи ATS - мультипостінг, тобто. публікація одразу в багатьох місцях – одним кліком. Ще одним важливим компонентом є вкладка кар'єри на вашому власному сайті.

Етап 5 – вибір програми

Перший відбір — дуже важливий момент, коли кандидати діляться на групи. У цьому дуже допоможе система найму. Завдяки відповідним тегам, статусам, нотаткам і параметрам фільтрації, рекрутер значно скоротить час роботи. Це також позитивно позначається на ефективності - в базі кандидатів нічого не буде втрачено, а кандидати поділені на будь-які групи.

Етап 6 - контакт із відібраними кандидатами

Рекрутер зв'язується з відібраними кандидатами – письмово або по телефону. Це момент, щоб визначити, чи зацікавлена ​​людина в участі у найму. Потім кандидата запрошують на співбесіду. Рекрутер пояснює, як відбуватиметься зустріч (дистанційно чи в офісі). Рекомендується надіслати електронний лист з усіма подробицями (адреса зустрічі або посилання на зустріч, час, можливий дрес-код, напрямки тощо).

Етап 7 - співбесіди прийому працювати, можливі тести

Все залежить від того, кого та яку організацію ми шукаємо. Найчастіше кандидата запрошують на стандартну співбесіду (перший етап рекрутингу), під час якої перевіряються дані з резюме, заявки чи супровідного листа.

Про що потрібно запитувати кандидата та яких питань краще уникати? Ми рекомендуємо базу даних питань щодо підбору персоналу. Це місце де кожен рекрутер знайде корисну інформацію. Перша співбесіда зазвичай є початком кількох етапів підбору та перевірки компетенцій кандидатів. Після первісної перевірки деяких кандидатів просять пройти тест, виконати практичне завдання або зустрітися з менеджером по найму.

Варто проінформувати кандидатів про те, скільки часу займе весь процес і коли вони можуть очікувати на подальші співбесіди. Підтримка контакту з кандидатами (навіть такими, що пройшли негативну перевірку) — це шанс створити позитивний досвід кандидата, який трансформується у брендинг роботодавця.

Не слід забувати, що рекрутинг — це не лише придбання нового працівника, а й формування думок та переконань щодо роботодавця. Це впливає на подальші процеси підбору персоналу – чим краща думка про роботодавця на ринку, тим більше шансів на працевлаштування найкращих фахівців.

Етап 8 – ухвалення рішення про прийом на роботу

Роботодавець, який приймає рішення, домовляється про те, кого слід найняти. Знову ж таки, на допомогу приходить система рекрутингу. Ділячись профілями, тегами, статусами та нотатками, ви легко зможете порівняти людей, між якими буде зроблений вибір.

Відібраний кандидат отримує зворотний зв'язок, погоджуються деталі винагороди та працевлаштування (підписання договору).

Зворотний зв'язок для інших людей також не повинен бути забутий. Проста та безцінна функція автовідповідачів (тобто автоматичних повідомлень) заощадить час рекрутерів та не залишить кандидатів без відповіді.

Етап 9 – попередня підготовка співробітників

Preboarding – це час між прийняттям пропозиції щодо роботи та початком роботи. Чому пребординг такий важливий? У період попередження працівник перебуває у відстороненому стані. Власне, у колишній організації він уже не працює, а на нову роботу поки не вплутувався.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы , чтобы оставить или оценить комментарий.



Сейчас на сайте: 1
Посетителей: 1
Пользователей: 0